Vanliga frågor

Vi vill alltid finnas till hand för dig som kund och hjälpa dig få svar på dina frågor och funderingar kring leveranser, produkter, skötsel mm. Här kan du hitta svar på våra vanligaste frågor.

För frågor utöver vänligen kontakta på vår kundtjänst:
info@melimelihome.se – svar inom 48H
Tel – 08-280038 - Helgfria vardagar

Våra möbler finns att provsitta i vårt showroom på Slussplan 5 i Gamla Stan, Stockholm.

Hitta hit

Vi rekommenderar alltid att kemtvätta våra möbler. Titta gärna in vår hemsida undan kategorin ”Skötsel” för mer utförliga skötselråd.

Då vi producerar din möbel vid beställning är leveranstiden till vårt lager är 6-8 veckor. Mattor, sängkläder och prydnadskuddar kan levereras inom 7-10 arbetsdagar.

Efter genomförd beställning får du en orderbekräftelse med information om ditt köp. När din order skickas från vårt lager får du sedan ett leveransbesked via e-post eller SMS.

Bor du i Stockholm eller inom Mälardalen ingår bärhjälp, montering och bortforsling av emballage. I övriga Sverige levererar vi till trottoaren.

Det är viktigt att ni som kund noga undersöker om paketet är skadat vid leverans och innan ni signerar leveranssedeln. MELIMELI ansvarar för eventuell defekt eller skada på din order som uppstått innan leverans eller under transport. Om varan skulle komma fram skadad vänligen fyll i formuläret här: Reklamation

Vid godkänd reklamation står vi för de kostnader som kan kopplas till returen, frånsett eventuell fraktkostnad.

0
Din varukorg
Din varukorg är tomTillbaks till shoppen
Lägg till